۱۳۹۱ اردیبهشت ۹, شنبه


می خوام برم کوه شکار آهو ، تفنگ من کو لیلی جان تفنگ من کو
این آهنگه رو مامان من خیلی وقتا حین آشپزی ، ظرف شستن خلاصه همین جوری که تو خونه بود و کاراش رو میکرد میخوندش . آهنگه پر از تصویرهای قشنگه ، هی که بزرگتر شدم تصویرها عوض شدن ، اول فکر میکردم خواننده میخواد جدی تفنگ رو برداره و بره کوه تا آهو شکار کنه ، بعد به این نتیجه رسیدم  آهنگه از چیزی که میگه غمگین تره ، تفنگ واقعن برا شکار آهو نیست و الان باز فکر میکنم آهنگ همچین غمگینی هم نیست بله سر جهانبینی بنده رو میبینید در همین یک خط . با اینکه این آهنگ رو مامانم تو خونه میخوند ، من همیشه تصورم از لیلی جان خود مامان بود . امروز که میگشتم تو اینترنت دیدم کوروش یغمایی هم خوندتش ، با کلی آهنگ های خوب دیگه ، مثلن یک گلی سایه کمر و اینا ، همون کنار صفحه یوتوب پیشنهادشون میده .
یادم رفت اینو بگم  ، من خیلی ها از مادرها رو دیدم که این رو تو خونه میخونند ، حتا همین جا کلی از وبلاگ نویس ها ، کلی که نه ، اما حداقل سه تایی رو دیدم که وسط حرفهاشون گفته بودن داشتن اینو میخوندن ، خیلی جالبه ها  شما بهش فکر کنید

۴ نظر:

  1. اینم دیدی http://www.youtube.com/watch?v=QP_F4-Km1As

    پاسخحذف
  2. یادم میاد مدام از مامانم می پرسیدم شستــِت بنازُم ینی چی ؟ هی میگفتا ! دفه بعد ولی بازم میپرسیدم که هی بگه شستت بنازُم ینی فلان ینی فلان ... از آواش خوشم میومد.

    پاسخحذف