۱۳۹۰ آبان ۲۱, شنبه

چی درمورد بیحجابی خوبه به نظر من ؟ برا من یکی از خوبی‌هاش اینه که دیگه گوش‌هام دیگه زیر مقنعه و شال نیستن ،هوای سرد می‌خوره بهشون و یخ می‌کنن و اینجوری من بعد من بعد از سالها به عادت خم کردن لاله ی گوشم برگشته‌ام ، این عادته مال وقتی هست که من بچه بودم ، شیشه‌ی شیرم رو می‌گرفتم دستم و می‌رفتم توی اتاق و پاهام رو می‌زدم به در کمد و شیر می‌خوردم و لاله‌ی گوش‌هام رو که یخ بودن رو می‌گرفتم و خم می‌کردم به سمت داخل گوشم که داغ بود و صداها هو می‌کشیدن و دور میشدن و من کیف دنیا رو می‌کردم ، گاهی هم به این فکر می‌کردم که کاش می‌شد همزمان هم شیشه شیر رو نگه دارم ، هم بتونم همزمان هردوتا گوشم رو بشکنم . الان وقتی گاهی سر کلاس در حال ور رفتن با گوشم مچ خودم رو می‌گیرم می‌بینم چه چیز خوبیه که این گوش‌ ها دیگه زیر مقنعه نیستن و می‌شه مثل اونوقت‌ها باهاشون بازی کنم و البته که اولین باری که فهمیدم به عادت روزهای دو ، سه سالگیم برگشته ام کلی کف ام برید .

۴ نظر:

  1. خوبه دیگه...من یه عادت دیگه ای هم که داشتم این بود که با دست تند تند رو گوشم می زدم صدا ها یه طوره خیلی باحالی دی جی می شد...این کار رو الانم می نم البته

    پاسخحذف
  2. آره خوبه که مجبور نبودی مقنعه سرت کنی ، و گرنه صداها خوب قطع و وصل نمیشد و عادتت از سرت افتاده بود :))

    پاسخحذف
  3. این جریانِ پا به دیوار زدن رو منم داشتم خیلی حرکتِ باحالی ئه

    پاسخحذف
  4. آره حتی مثلن وقت تلویزیون نگاه کردن به میز تلویزیون

    پاسخحذف