۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

خانوم داروخونه چیه گفت :"از این مدل مسواک ها داریم چهار تومن، با ماساژور لثه ، از این مدل هم داریم که سادست و سه تومنه " . پیش خودم فکر کردم که اینا همش کلک پول هست و خواستم بگم یکی از همون ساده ها رو بدین ، ولی یادم افتاد به همه ی تابستونم که با دهن کج توی دندون پزشکی گذشت و پیش خودم فکر کردم حتمن اون مسواک عادی ها واقعن به دردنخور اند و بهش گفتم که اولی رو میبرم . اومدم خونه و با مسواک ماساژور ام مسواک زدم ، ولی نفهمیدم لثه ام اصلآ ماساژ خورد یا نه . فک میکردم که حداقل باید لثه ام رو قلقلک بده و هزار تومان گرون تر بودن شو الکی نشون بده ، ولی اینطور نبود .
دیروز صبح که جلوی آینه دستشویی وایساده بودم ، فهمیدم هنوز بعد یه ماه از خرید مسواکه قیافه ام رو کج میکنم و یه جوری ناراضی مسواکه رو میزارم سر جاش که اگر مثلا من ترومن بودم و یه دوربین پشت آینه بود که همه ی دنیا میتونستن منو ببینن ، شرکت اورال - بی با این تبلیغ های سوء هرروزه ی من تاحالا ده بار بسته شده بود .
خب البته بعدش هم به یاد شکلک هایی که صبح ها تو آینه در میارم افتادم و قیافه ی کتک خورده ی مسخره ام و به این نتیجه رسیدم که مردم مطمئنا خیلی وقته دیگه کانال من رو نگاه نمیکنند و شرکت اورال - بی و مسواک های ماساژور اش در امن و امانند .

۲ نظر:

  1. پس تو هم مث من فک می کنی که تفاوت قیمت باید قشنگ خودشو یه جوری نشون بده !؟
    بعضی وقتا فک می کنم تفاوت قیمت انگار باید باهام بای بای کنه مثلا یا یه چیزی تو این مایه ها !

    پاسخحذف