۱۳۹۱ مهر ۱۷, دوشنبه


این عکسه رو از توی آلبوم قدیمی دایی ام پیداش کردم ، خیلی از عکس ها پشتشون توضیح داشت ، نوشته های مفصل ، مثلن این عکس در فلان مهمانی ، در فلان عکاسخانه گرفته شده . حتا یکی از عکس ها پشتش  یه توضیح درباره ی صندلی ای که بچه روش نشسته و عکس گرفته هم داره . بعد اونوقت این عکس هست ، آدم ها سر ندارن و پشتش هم هیچ توضیحی نداره . نسبت به بقیه ی عکس ها جدیدتر بود ، اما به هرحال سی سالی هست که عکس مسخره ای مثل این توی یه آلبوم مونده ، بدون توضیح و هیچی . ما کلی ازش خندیدیم ، تصور کنید آدم ها لبخند زنان و مرتب منظم ایستادن و فقط از دست و پاشون عکس انداخته شده . من میگم راز ماندگاری اش هم توی همچین آلبومی همینه ، مسخره بودن .

۴ نظر:

  1. بابا عکسِ ترس‌ناکی ئه:))))
    این پنگوئنا چه‌جوری میان این گوشه می‌رن؟ ازکجا آوردی؟ کوالاش نیست؟

    پاسخحذف
  2. پنگوان ها دنبال نشانگر موس میرن ، نشانگرموس خوار ان :)) کوالاش رو نداشت ، اما سگ و لاک پشت و اینا داره
    http://abowman.com/google-modules/
    از تو وبلاگ بهناز میم پیداش کردم
    عکسه هم مسخره است بابا ، خیلی بامزه است که اینا ژست عکس گرفتن و کله هاشون نیست

    پاسخحذف
  3. مسخره نیست
    رازآلوده. رو اون بدنا سر هر کسی میتونه باشه.
    اونا کین واقعن؟ عکس خفنیه. نندازیش دور

    پاسخحذف
  4. نه بابا نمی اندازم دور ، مال من نیست که . تازه مال من هم نبود بازم نمی انداختم دور . خنده داره ، حالا من نمیدونم چرا هیچ کس نمی خنده

    پاسخحذف